Gyakori kérdések
Miben különbözök a többi digitális ügynökségtől?
Csakis kizárólag fogászatokkal és egyéb egészségügyi szegmensből származó ügyfelekkel dolgozom. Ebből adódóan rengeteget foglalkozom az egészségügyi ügyfélszerzés problémáival és folyamatosan azon dolgozom, hogy ezekre a problémákra jól működő, magas színvonalú marketingmegoldásokat nyújtsak.
Az én megoldásaim miben különböznek más ügynökségekétől?
Tapasztalataim szerint – én is ebből a szektorból jövök – a hagyományis digitális ügynökségek szolgáltatás központúak. Ez azt jelenti, hogy eladja praxisának online hirdetési szolgáltatásiat és itt vége a történetnek.
Nem érdekli más csak, hogy Ön mennyit is költ Google Ads vagy Facebook hirdetésekre. (Minél többet költ, annál több az ügynökség jutaléka.) És egyáltalán nem érdekli az ügynökséget, hogy hány pácienst szerez, milyen ügyfél-élményt nyújt és ezen hogyan lehetne javítani.
Én ezzel ellentétben eredmény-orientált vagyok, mert pontosan tudom, hogy az értékestés nem ért véget az érdeklődő megszerzésével. Ezért szolgáltatásaimat úgy alakítottam ki, hogy a teljes értékesítési folyamatra tudjak kész és működő megoldásokat biztosítani. (Gyorsan, megfizethetően, lehető legmagasabb színvonalon.)
Mikor számíthatok komolyabb eredményre?
Tényleg az elérni kívánt céloktól, valamint a költés mértékétől is függ. Például Google AdWords hirdetései normális beállításokkal szinte azonnal megjelenhet a keresőben, így ettől a pillanatól kezdve gyárthatja nekünk az érdeklődőket.
De ez is csak abban az esetben érvényes, ha van normális weboldala, valamint tényleg vonzó ajánlatai vannak a konkurens fogászatokhoz képest. Röviden szólva a céloktól függetlenül, akár 3-4 hónapon belül igen komoly eredményeket tudunk elérni.
Akkor pontosan ÉN miben is tudok segíteni?
- Elkészítem fogászati weboldalon marketing-központúan (Ami tényleg képes eladni Önt.)
- Megírom a weboldala teljes szövegezését.
- Elkészítem érdeklődő-gondozó folyamatait. (Hírlevelekre való feliratkoztatás.)
- Grafikai munkák elkészítése.
- Teljes szakmai tanácsadás és kivitelezés értékesítési folyamataira.
- Online hirdetések menedzselése A-tól Z-ig.
- Social Média kommunikáció kiéptése és menedzselése.
- És még sorolhatnám… 🙂
Milyen büdzsével érdemes elindulni?
Ez minden esetben az elérni kívánt céloktól és a használt eszközeinktől függ. A kitűzött célokat pedig fokozatosan is el lehet érni, és ennek figyelembevételével lehet a marketingre fordított büdzsét módosítani. Általánosságban a komolyabb üzleti elemzők azt szokták mondani, hogy az éves bevétel 7-8%-át marketingre szükséges költeni.
Viszont érdemes figyelembe venni, hogy rengeteg belső és külső tényező befolyásolhatja a marketing büdzsé meghatározását: a környékbeli konkurensek száma, piaci fluktuáció, milyen növekedési fázisban van rendelője, mely fogászati területeken akar eredményeket elérni, stb.
Mennyibe kerülnek a szolgáltatásaim?
Szolgáltatásaim 100%-ban skálázhatóak.
Hogyan fogja ellenőrizni az előrehaladást?
Más ügynökségekkel ellentétben én nem ÉRTELMETLEN excel táblázatokat küldök, amiből szó szerint semmilyen értelmes információ nem látszik, hanem kifinomult, letisztult, de ami ettől is fontosabb ADATVIZUALIZÁLT riportokat készítek. Ezek segítségével könnyedén akár percek alatt releváns üzleti döntéseket tudunk közösen meghozni.