Innovatív megoldások fogászatoknak!

Marketing fogászatoknak

Több páciens, több bevétel, több szabadidő!

Kitartó munkával sikerül!

Fogászati marketing rendszer

INGYENES MINI FIÓK AUDIT

Már hirdet, de nem elégedett az eredményekkel? Most ingyenesen 3 munkanapon belül elkészítem az auditot. Az audit választ fog adni a fiók eredményességéről, a jelenlegi beállításokról és a költés hatékonyságáról is.

Gyakori kérdések

Milyen büdzsével érdemes elindulni?

Ez minden esetben az elérni kívánt céloktól és a használt eszközeinktől függ. A kitűzött célokat pedig fokozatosan is el lehet érni, és ennek figyelembevételével lehet a marketingre fordított büdzsét módosítani. Általánosságban a komolyabb üzleti elemzők azt szokták mondani, hogy az éves bevétel 7-8%-át marketingre szükséges költeni. Viszont érdemes figyelembe venni, hogy rengeteg belső és külső tényező befolyásolhatja a marketing büdzsé meghatározását: a környékbeli konkurensek száma, piaci fluktuáció, milyen növekedési fázisban van rendelője, mely fogászati területeken akar eredményeket elérni, stb.

Mikor számíthatok komolyabb eredményre?

Tényleg az elérni kívánt céloktól, valamint a költés mértékétől is függ. Például Google AdWords hirdetései normális beállításokkal szinte azonnal megjelenhet a keresőben, így ettől a pillanatól kezdve gyárthatja nekünk az érdeklődőket. De ez is csak abban az esetben érvényes, ha van normális landoló oldala, valamint tényleg vonzó ajánlatai vannak a konkurens fogászatokhoz képest. Röviden szólva a céloktól függetlenül, akár 3-4 hónapon belül igen komoly eredményeket tudunk elérni.

Mennyibe kerülnek a szolgáltatásaim?

Ez is attól függ, hogy milyen szolgáltatásokat akar igénybe venni, valamint milyen együttműködést akar kialakítani velem. A szolgáltatásaim 50 százaléka skálázható, viszont az esetek 95%-ban mindig egyedi árkalkulációt kell végeznem, mivel az ügyfélkérések nagyon változatosak. Pl: valakinek csak xy számú hirdetés kreatívot, valakinek pedig további 3 landoló oldalt is kell készíteni, amely egy komplex grafikai szolgáltatást foglal magába.

Miben különbözök a többi digitális ügynökségtől?

Csakis kizárólag fogászatokkal és egyéb egészségügyi szegmensből származó ügyfelekkel dolgozom. Ebből adódóan rengeteget foglalkozom az egészségügyi ügyfélszerzés problémáival és folyamatosan azon dolgozom, hogy ezekre a problémákra jól működő, magas színvonalú marketingmegoldásokat nyújtsak.

Hogyan fogja ellenőrizni az előrehaladást?

Más ügynökségekkel ellentétben én nem ÉRTELMETLEN excel táblázatokat küldök, amiből szó szerint semmilyen értelmes információ nem látszik, hanem kifinomult, letisztult, de ami ettől is fontosabb ADATVIZUALIZÁLT riportokat készítek. Ezek segítségével könnyedén akár percek alatt releváns üzleti döntéseket tudunk közösen meghozni.

Az első hónap után 68%-kal növekedtek az érdeklődőink száma. A következő hónapban pedig további 11%-os növekedést sikerült elérni.

Denis & Focus Dental, Mosonmagyaróvár

Nagyon elégedettek vagyunk Gergő munkájával. Rengeteget javított az online hirdetéseink eredményén, így folyamatosan jönnek az érdeklődők.

DH Dental Europe, Budapest