Sikersztorik
Nem csak mondjuk. Csináljuk.
Dr. Szilágyi Katalin – fogagybetegsegek.com
Dr. Szilágyi Katalin parodontológus 2017 októberében keresett meg, hogy tudok-e segíteni neki az online páciensszerzésben, mivel ezen a területen nem sikerült komoly eredményeket elérnie. Egy részletes egyeztetést követően decemberben elkezdtük a közös munkát és 2018 februárjától már futottak is az első hirdetéseink.
Nem kellett sokat várni az első eredményekre, és azóta is a páciensek száma hónapról hónapra folyamatosan növekszik. Óriási büszkeséggel tölt el, hogy a növekedésnek köszönhetően Katalin beszerezhette legújabb lézerberendezését, amivel még magasabb szinten tudja kiszolgálni klienseit.
Dr. Czigler Péter – clinident.hu
Péter fogászati centruma az egyik meghatározó szereplője a 13. kerületi fogászati piacnak. 2018 júliusába keresett meg, hogy segítséget kérjen Google Ads fiókja kezelésére.
A korábbi eredményeket részletesen elemeztük és hamar kirajzolódtak azok a hiányosságok, amik pótlásával már az első hét után nagyon komoly és érezhető eredményeket tudtunk letenni az asztalra.
Együttműködésünk óta a telefonhívások, valamint az űrlapos árajánlatkérők száma jelentős volumenben megnőtt.
Jó érzéssel tölt el, hogy Péter üzleti sikereihez Mi is hozzátettünk: 3-ról 5 székre bővült a rendelő kapacitása 2018 év végére.
Nándor és Carina – coradent.at
Dr. Nagyi Nándor és Dr. Nagyi-Panicz Carina Sopronban működtetik praxisukat, ezért az ausztriai kliensek különösen fontosak számukra. A kérés egyértelmű volt: Tudok-e segíteni az ausztriai ügyfélszerzésben? Természetesen igent mondtam, mivel korábban már hirdetettem a fogturizmusban az angol, osztrák és francia piacon is.
A sikeres online jelenléthez A-tól Z-ig újra kellett építeni a weboldalukat, valamint német és magyar nyelven is elkészítettük honlapjukat.
A hirdetések elindítása után hamar elkezdtek jönni az eredmények, amelynek köszönhetően több nagyértékű kezelést sikerült szerezni Carináéknak. A virágzó együttműködés azóta is tart és folyamatosan finomítjuk a honlapot és a hirdetéseket, hogy magasabb konverziós arányt érhessünk el.
Schmidt Róbert – orvosajanlo.hu
Róbert egyik vezető szereplője az orvosdiagnosztikai vizsgálatok értékesítének. Azzal a problémával keresett meg 2018 novemberében, hogy tudok-e valami megoldást javasolni a Google Ads (AdWords) hirdetéseinek javítására.
Róbert elmondta, hogy adott költés mellett, egyre kevesebb telefonos megkeresést kaptak és nem találnak megoldást a romlandó tendencia megállítására.
A méréssel kapcsolatos problémákat megoldottuk, így elegendő adat után neki is láttunk a fiókjai optimalizálásának.
Az eredmények már azon a héten jelentkeztek: a hívások száma 30%-kal megnőtt, amely a tényleges időpontfoglalások számára iss óriási hatással volt!
Hürkecz Dániel – evobrands.hu
Az Evobrands kreatív ügynökség ügyvezetője, Hürkecz Dániel 2017 júniusában keresett meg, hogy kliensei Google Ads hirdetéseiben segítséget kérjen.
Korábban az egészségügy mellett számos e-kereskedelmi szektor online hirdetési piacába sikerült betekintést nyernem, így teljes gőzzel vágtunk bele a közös együttműködésbe.
Közös projektjeink:
-Sportapplikáció,
-vezető budapesti bőr- és esztétikai klinika,
-szépséghibás és csomagolássérült műszaki cikkeket forgalmazó webáruház.