Milyen fogászati landing oldalakat készítünk?
Lényegre törő
Rizsa nélkül, tisztán és érhetően írjuk le ajánlatát, amely az utca emberéhez szól.
Kiemeli az erősségeit
Hangsúlyozzuk, hogy miben jobb, mint a szomszédai és miért Önt válasszák.
Cselekvésre buzdít
Világossá tesszük, hogy mit kell tenni a megoldás érdekében.
Vonzóbb ajánlat
Kihozzuk belőle a maximumot és kiemeljük annak exkluzivitását.
Miért fog többet keresni, ha specifikus landing oldalakat készített?
- Alacsonyabb ügyfélszerzési költség (CPA) – Átlagos havi látogatóiból többet bírhat cselekvésre.
- Kevesebbet fizethet egy átlagos kattintásért (CPC) – Ha landolója gyors és releváns a felhasználók számára.
- Tompítja az ügyfélszolgálat kiterheltség – Informáltabb érdeklődő = kevesebb kérdés! Így munkatársai tényleg az értékteremtő feladatokkal tudnak foglalkozni.
- 100% tartalmi relevancia – Látogató tényleg azt kapják, amiért rákattintottak a hirdetésre.
- Nagyobb ROI (Befektetésarányos megtérülés) – Minél több az érdeklődő, annál több a páciense is!
Informatív fogászati grafikák a vásárlói döntés előkészítéséhez
Lehet-e tökéletes értékesítő oldalt készíteni?
Tökéleteset soha, de olyat IGEN, amely hatékonyan segíti fogászati praxisa online üzleti céljainkat teljesülését (űrlapkitöltés, telefonhívás). De még ettől is fontosabb, hogy bármilyen csilli-villi honlapja lehet, írathatja az ország legjobb szövegíróival honlapszövegeit, ha az ajánlata ROSSZ, akkor semmi nem fog működni. Ezért fontos, hogy olyan szakemberrel dolgozzon, aki átfogóan tudja vizsgálni jelenlegi marketing gépezetét.
Ezért a cél, hogy jelenlegi ajánlatai online megjelenését a lehető legvonzóbbá tegyünk célcsoportja számára.