Sikeresen megigényelte konzultációs időpontját! Most töltse ki a kérdőívet! KÉRDŐÍV MARKETING KONZULTÁCIÓHOZ 1. Az Ön Neve... 2. Rendelőjének neve... 3. Weboldala... 4. Email cím... 5. A rendelő állami szolgáltatást is válla, vagy teljesen magánpraxis?... 5. A rendelő állami szolgáltatást is válla, vagy teljesen magánpraxis?...Igen vállalunk állami szolgáltatást is.Nem, csak magánrendelőként működünk. 6. Hogy látja jelenleg Rendelője helyzetét?... 6. Hogy látja jelenleg Rendelője helyzetét?...Évek óta stagnálok.Csökkenő páciensszámot tapasztalok.Növekvő páciensszámot tapasztatok.Új magánpraxisom van. (Most nyitottunk / hamarosan nyitunk.) Milyen fajta magánpraxist működtet? Milyen fajta magánpraxist működtet?Csak magyar pácienseket akarunk.Csak külföldi pácienseket akarunk.Mindkét bázist növelni szeretném. Hány székes a rendelő? Hány székes a rendelő?123458+ Miben fog különbözni a konkurenseitől? Miben fog különbözni a konkurenseitől?Olyan kezelést is adok, amit csak kevesen vagy senki rajtam kívül.Jobb helyen van/lesz a praxisom, mint a többieké.Jobb áraim vannak.Akkor is kiszolgálom a pácienseimet, amikor a konkerensek nem. (Kora reggeli, késő esi, hétvégi időpontok.)Semmiben nem fogok különbözni a többiektől. Mekkora páciensforgalmat bonyolít havonta a Rendelő? Mennyi ebből az új páciens? Milyen kezelésekől szeretnének többet? 10-ből hány érdeklődő jön el tényleges konzultációra a rendelőbe? Mekkora az esetelfogadási arányuk? (10 páciensből hány fogadja el a kezelési tervet?) Mekkora a jelenlegi befektetési arányos megtérülésük %-ban? (ROI) Pl. 100 Ft befektetéssel ha 125 Ft-ot keresek, akkor a ROI 25%. Mi a cél, hova szeretnénk eljutni? (Páciensszám, bevételnövekedés) Futtatnak-e hirdetéseket? Futtatnak-e hirdetéseket?Igen. Jelenleg is hirdetünk.Még soha nem hirdettünk.Régen hirdettünk, most nem. Milyen hirdetéseket futtattak? (Google AdWords, Facebook) Milyen hirdetéseket futtattak? (Google AdWords, Facebook)Csak Google AdWords-szön hirdettünk.Csak Facebookon hirdettünk.Mindkét rendszeren hirdettünk. Mennyit költötenek összesen hirdetésre / hó? Mennyit költötenek összesen hirdetésre / hó?50.000 Ft alatt.100.000 Ft alatt.200.000 Ft alatt.300.000 Ft felett.500.000 Ft alatt.500.000 Ft felett. Mennyi új pácienst szereznek a hirdetésekkel? Van-e valaki aki marketingesként dolgozik náluk/bedolgozik esetleg? Van-e valaki aki marketingesként dolgozik náluk/bedolgozik esetleg?Én magam kezelem a hirdetéseimet.Digitális ügynökség kezeli a hirdetéseimet.Saját marketingesünk van. Tudják-e, hogy jelenleg melyik csatornájuk működik a leghatékonyabban? (Ajánlás, Facebook, Google hirdetések, Google ingyenes találatok.) 10 érdeklődőből ténylegesen hányan jönnek el konzultációra? (Akik hirdetésből töltötték ki a kapcsolati űrlapot?) Miért nem hirdettek eddig? Mi ennek a pontos oka? Mennyit terveznek költeni marketingre egy hónapban? Mennyit terveznek költeni marketingre egy hónapban?50.000 Ft alatt.100.000 Ft alatt.200.000 Ft alatt.300.000 Ft felett.500.000 Ft alatt.500.000 Ft felett. Miért hagyták abba a hirdetést? Milyen hirdetéseket futtattak? Milyen hirdetéseket futtattak?Csak Google AdWords-szön hirdettünk.Csak Facebookon hirdettünk.Más internetes módszer segítsésével hirdettünk.Mindkét rendszeren hirdettünk.Nem interneten hirdettünk, hanem offline módon. (Szórólap, újság) Mennyit költöttek összesen hirdetésre / hó? Mennyit költöttek összesen hirdetésre / hó?50.000 Ft alatt.100.000 Ft alatt.200.000 Ft alatt.300.000 Ft felett.500.000 Ft alatt.500.000 Ft felett. Mennyi új pácienst szereztek a hirdetésekkel? Mérték-e pontosan az eredményeket? (Google Analytics mérés, telefonhívások mérése, weboldali űrlapkitöltés mérése? Stb.) Sorolja fel főbb versenytársait (3-4db) és írja le 2-3 mondatban, hogy Ön szerint miben jobbak/sikeresebbek? 14 + 8 = Elküldöm a kérdőívet a konzultációhoz