Mekkora megtérüléssel működik az ügyfélszerzése? (ROI)
Miért érdemes kitölteni a kérdőívet? (2 perc)
- A kérdéseim segítségével perceken belül képbe kerül, hogy jó irányba halad-e vagy sem.
- Összegezni tudja, hogy ügyfélszerző gépezetében hol van szüksége segítségre.
- Tisztában lesz, hogy mik azok a legfontosabb mutatók (KPI-ok), amelyeket minden hónap figyelnie kell.
- A kérdőív kitöltése után azonnal megkapja a pontos képletet, amivel kiszámolhatja a jelenlegi megtérülését.
[CP_CALCULATED_FIELDS id="1"]<!-- [et_pb_line_break_holder] -->
Megvan az eredmény? Szuper. Hogyan Tovább?
Honnan tudja, hogy segítségre van szüksége?
- Pácienseinek száma évről évre stagnál vagy csökkenő tendenciát mutat.
- Egyáltalán nem rendelkezik online marketing tervvel.
- Több millió forintot költött el az online jelenlétére, de nem látja eredményét.
- Már együtt dolgozik egy marketing ügynökséggel, de nem érzi az eredményét.
- Az eddigi érdeklődőszerzésről úgy gondolja, hogy túl drága.
- Az ügyfélszolgálati munkatársainál óriási fluktuáció figyelhető meg.
INGYENES MINI FIÓK AUDIT
Az audit választ fog adni a fiók eredményességéről, a jelenlegi beállításokról és a költés hatékonyságáról is.
Az első hónap után 68%-kal növekedtek az érdeklődőink száma. A következő hónapban pedig további 11%-os növekedést sikerült elérni.
Több ügynökséggel dolgoztunk már együtt, de senki nem tudta azt a betegszámot szállítani, amit a Silicum fogászati ügynökség.