Innovatív megoldások fogászatoknak!

Fogászati marketing blog

Mit tanulhat egy fogorvos a multiktól?

Mit tanulhat egy fogorvos a multiktól?

Vajon lehet-e a multikat és a fogászati rendelőket egy kalap alá venni? Összeszedtem néhány ötletet és tippet, amivel annyira izgalmasan kommunikálhat az ügyfelei felé, mint egy multi cég. A szupermarketek és egy fogászati rendelő működését természetesen nem lehet egy...

Stresszelnek a fogorvosok

Stresszelnek a fogorvosok

Azt eddig is gondoltuk, hogy az állami szektoran dolgozni egyáltalán nem könnyű, de azt nem, hogy ennyire. 400 angol fogorvost kérdeztek meg arról, hogy mennyire érzik magukat boldognak a munkájukat illetően. Az eredmény szó szerint elrettentő. Az NHS Confidence...

Jutalék vagy saját marketing?

Jutalék vagy saját marketing?

Számos ügyfelemtől hallom, hogy külsős partnereik akár 20%-ot is elkérnek páciensenként és ha delegálásra kerül házon belül a kezelés egy másik orvosra, akkor jóformán egy "árva peták" is alig marad a konyhaasztalon. Mikor éri meg és mikor nem jutalékos rendszerben...

Ezért nem működik a marketingje

Ezért nem működik a marketingje

Elgondolkozott már azon valaha is, hogy ezzel a "marketing" izével kezdeni kellene valamit? Ha azon kapja magát, hogy minden marketing erőfeszítés ellenére nincs jelentős növekedés fogászati marketingjében, akkor jobban jár ha itt marad és feldolgozza az alábbi...