Fogászati marketing blog
Mit tanulhat egy fogorvos a multiktól?
Vajon lehet-e a multikat és a fogászati rendelőket egy kalap alá venni? Összeszedtem néhány ötletet és tippet, amivel annyira izgalmasan kommunikálhat az ügyfelei felé, mint egy multi cég. A szupermarketek és egy fogászati rendelő működését természetesen nem lehet egy...
Stresszelnek a fogorvosok
Azt eddig is gondoltuk, hogy az állami szektoran dolgozni egyáltalán nem könnyű, de azt nem, hogy ennyire. 400 angol fogorvost kérdeztek meg arról, hogy mennyire érzik magukat boldognak a munkájukat illetően. Az eredmény szó szerint elrettentő. Az NHS Confidence...
Öntől is menekül az ügyfélszolgálatos?
Marketing praktizálásom során még nem dolgoztam olyan fogászattal, akiknek ne lett volna problémájuk az ügyfélszolgálatosok betanításával, munkavégzésével és utánpótlásával. Úgy gondolom, hogy a fogászati marketing folyamatok között az egyik legfontosabb (ha nem a...
Jutalék vagy saját marketing?
Számos ügyfelemtől hallom, hogy külsős partnereik akár 20%-ot is elkérnek páciensenként és ha delegálásra kerül házon belül a kezelés egy másik orvosra, akkor jóformán egy "árva peták" is alig marad a konyhaasztalon. Mikor éri meg és mikor nem jutalékos rendszerben...
Ezért nem működik a marketingje
Elgondolkozott már azon valaha is, hogy ezzel a "marketing" izével kezdeni kellene valamit? Ha azon kapja magát, hogy minden marketing erőfeszítés ellenére nincs jelentős növekedés fogászati marketingjében, akkor jobban jár ha itt marad és feldolgozza az alábbi...